تب سرد

آهه دل

تب سرد

آهه دل

رهایم کن

 

آه اگر پیدا نشود آن چشمان سیاهت چه کنم؟؟؟؟ 

 

 

 

لطفا برای خواندن ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

 

 

****************** 

 

قبول؛بازهم من چشم مگذارم؛تا چند شمارم؟
دگر شمارشی نیست مرا؛دلم میلرزد؛
بیایم جان دلم؟؟؟
کجا پنهانی؟نشانی ده؛دگر طاقتم نیست؛پیدا شو؛این بازی تلخیست
روزها گذشت شبها گذشت هنوز پنهانی یا در نظرکسی دگر پیدایی؟
؛تحملم نیست پیدا شو
خسته ام از بازی؛از هفت سنگ که آنقدرسنگ برسنگ نهادی که دگر ندیدمت حال که بازگشتی ندارمت؛؛من ازبازی تلخم؛پیدا شو؛دگر چشم نمیگذارم تا پیدا شوی؛؛؛
آخر چرا پایان هر بازی باید فانوس بدست دنبالت بگردم؟؟ آه اگر پیدا نشود آن چشمان سیاهت چه کنم؟؟؟  

نظرات 1 + ارسال نظر
<<<bodo2eshgh>>> سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ http://bodo2eshgh.tk

سلام وبلاگت واقعا مثل همیشه خوب و خوشگل بود. به من هم سر بزن. راستی اگه تو دوستات کسی بود برای وبلاگ نویسی بهم بگو. اخه میخوام نویسندگان وبلاگمونو زیاد کنیم و اکثر بچه های وبلاگ نویس رو جمع کنیم 1 جا مثلا 40 نفر بشیم وبلاگ نویسی کنیم.به نظر من که خیلی خوب میشه.بازم اگه کسی بود بهم بگو ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد