تب سرد

آهه دل

تب سرد

آهه دل

رهایم کن

 

گل دارم رز سرخ  رز سفید... 

 

 

لطفا برای خواندن ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

 

 

******************** 

پنجره باز است و دو چشم منتظز
کودکی را میشنوم رز سرخ رز سفید دارم، به عزیزان خود رز هدیه دهید
او بی اعتنا می گذرد
آقا رز دارم رز سرخ رز سفید
لبخند کجی میزند و میگوید: آفرین بر تو، اما من عزیزی ندارم، رز ماندگار نیست
کودک شانه اش بالا می اندازد و عابر میگذرد
چند قدمی میگذرد دوباره صدایش میکند آقا آقا.... مادرم میگوید هرکسی نیمه ی گم ده ای دارد، پس شما هم روزی عزیزی خواهید داشت، من این اطراف هستم و برایتان دعا میخوانم
هرگاه گم شده ات یافتی اولین گل عشقت را مهمان من
عابر تلخ میگذرد
کسی تلخ تر پنجره را میبندد
بر شیشه ی پنجره جای دو دست باقیست
گل دارم رز سرخ  رز سفید، به خود فرصت دوست داشتن دهید،رز سرخ رز سفید

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ب.ظ

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد
گمان مبر که مرا درد این جهان باشد
جنازه ام چو ببینی مگو فراق فراق
مرا وصال و ملاقات آن زمان باشد

این شهر به رنگ شب بود و تابوتت بی همراه
حال دانی که چرا شب بی رنگ است و من دلتنگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد